Digital Foundry Upscaling Face-Off: PS5 Pro PSSR vs PC DLSS/FSR 3.1 in Ratchet and Clank Rift Apart
🎯 Загружено автоматически через бота:
🚫 Оригинал видео:
📺 Данное видео принадлежит каналу «Digital Foundry» (@DigitalFoundry). Оно представлено в нашем сообществе исключительно в информационных, научных, образовательных или культурных целях. Наше сообщество не утверждает никаких прав на данное видео. Пожалуйста, поддержите автора, посетив его оригинальный канал.
✉️ Если у вас есть претензии к авторским правам на данное видео, пожалуйста, свяжитесь с нами по почте support@, и мы немедленно удалим его.
📃 Оригинальное описание:
With PlayStation 5 Pro, consoles are embracing the reconstruction-based upscaling model that has made Nvidia DLSS in particular a must-have feature for the current era of gaming. PSSR is Sony’s iteration and impressions thus far have been impressive - but what happens when we stack it up directly in like-for-like scenarios with AMD’s existing FSR 3.1 technology along with Nvidia’s state-of-the-art DLSS. This is only one game and one implementation, of course, but it’s the toughest work-out for PSSR we could put together in the pre-launch period - and the results are generally impressive.
Want some DF-branded tee-shirts, mugs, hoodies and various items based on DF catchphrases? Check out our store:
Join the DF Supporter Program for pristine video downloads, behind the scenes content, early access to DF Retro, early access to DF Direct Weekly and much, much more:
Subscribe for more Digital Foundry:
Introduction
Testing Limitations
PSSR vs FSR 3.1
PSSR vs DLSS
Conclusion